Du kan be om et nytt passord på hjemmesiden vår, eller hvor det står ‘Glemt passord?/Be om nytt passord’:
- Trykk på linken for glemt passord, og oppgi epostadressen du har registrert deg med.
- Velg Lag nytt passord. Du vil få følgende melding: “En e-post med en link for å endre passordet ditt er sendt til din e-postadresse.”
- Trykk på linken i eposten hvor det står Velg nytt passord. Du vil da bli ført tilbake til nettsiden vår.
- Oppgi nytt passord og bekreft det. Velg Lag nytt passord.
Du skal få følgende melding: “Du har endret passord.”
Linken kan bare brukes én gang, og er kun gyldig i 24 timer. Husk å sjekke at epostadressen du oppgir er riktig, og at du er på riktig platform ved å sjekke nettadressen.
Hvis du fortsatt opplever problemer med innlogging kan du kontakte kundeservice.
Jeg ba om et nytt passord men har ikke mottatt eposten…
- Sjekk søppelposten på eposten din
- Hvis du bruker Gmail kan eposten med link til nytt passord ligge under “Social” eller “Promotions”
- Har du skrudd av varsler for mail fra oss? Dette betyr at du ikke mottar mail fra oss, inkludert angående endring av passord. Kontakt kundeservice.