Jeg har glemt passordet mitt – hva gjør jeg?

Du kan be om et nytt passord på hjemmesiden vår, eller hvor det står ‘Glemt passord?/Be om nytt passord’:

  1. Trykk på linken for glemt passord, og oppgi epostadressen du har registrert deg med.
  2. Velg Lag nytt passord. Du vil få følgende melding: “En e-post med en link for å endre passordet ditt er sendt til din e-postadresse.”
  3. Trykk på linken i eposten hvor det står Velg nytt passord. Du vil da bli ført tilbake til nettsiden vår.
  4. Oppgi nytt passord og bekreft det. Velg Lag nytt passord.

Du skal få følgende melding: “Du har endret passord.”

Linken kan bare brukes én gang, og er kun gyldig i 24 timer. Husk å sjekke at epostadressen du oppgir er riktig, og at du er på riktig platform ved å sjekke nettadressen.

Hvis du fortsatt opplever problemer med innlogging kan du kontakte kundeservice.

Jeg ba om et nytt passord men har ikke mottatt eposten…

  • Sjekk søppelposten på eposten din

  • Hvis du bruker Gmail kan eposten med link til nytt passord ligge under “Social” eller “Promotions”

  • Har du skrudd av varsler for mail fra oss? Dette betyr at du ikke mottar mail fra oss, inkludert angående endring av passord. Kontakt kundeservice.